Добавлено: Пн Мая 18, 2015 9:07
Заголовок сообщения:
Spell "Rune of Restoration" seems not only to restore health to mechanical units (spell description text), but also restore ammo shells (battle observation - see
https://www.dropbox.com/s/dlxb9idsvrgrsvs/rune.png?dl=0 ). Maybe we should add the "restore amo feature" to the spell description
.
/99
Name: Rune Restoration; <--- Missing "of"
Effects:
Heal: 1
Power: 6
Duration: 2
Heal: 1
Power: 6
Duration: -1
Ammo: 10
Power: 1
Duration: -1;
99. Руна восстановления
#Круг 1.
Школа: Рунная магия.
Кумулятивный эффект.
Восстанавливает цели 6 единиц здоровья сразу и ещё по 6 единиц в течение 2 ходов. Единовременно восполняет один заряд.
Длительность заклинания увеличивается с ростом концентрации мага.
Действует только на механических существ.#
99. Rune Restoration
#Circle 1.
School: Rune Magic.
The effect of this spell is cumulative.
Restores the target for 6 hit points immediately and 6 hit points for 2 turns. At the same time it replenishes one ammo.
Duration increases with the caster's concentration.
Only works on mechanical units.#
This description does mention the ammo: "At the same time it replenishes one ammo".
(I offer a simpler translation: "Also replenish one ammo")
But you're talking about ability.txt
/162 Rune of Restoration
#This unit can cast the "Rune of Restoration" spell, restoring health to a friendly mechanical unit.
Ammo units consumed by casting: %d.#
Original text
/162 Руна восстановления
#Воин может вызывать заклинание "Руна восстановления", восстанавливающее здоровье дружественному механизму.
На вызов тратится выстрелов: %d.#
So the original already lacks the precision.
Regards.